دانلود نرم افزار ضد جاسوسي WinPatrol 25.6.2012.1

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

دانلود نرم افزار ضد جاسوسي WinPatrol 25.6.2012.1

http://software.cyberonline.ir/software/internet/WinPatrol%2025.6.2012.1_download_setup_www.cyberonline.ir.png


فارسي / Persian

 با سرعتی که سیستم های مخرب و هکرها به پیش میروند هیچ سیستمی که بر روی شبکه جهانی قرار میگیرد در امان نیست! برای مقابله با این مشکلات تنها راه چاره استفاده از نرم افزارهای قدرتمند امنیتی است. امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای ضد جاسوسی به نام WinPatrol را داریم. این برنامه با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فايل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

دانلود با لينك مستقيم

انگليسي / English

WinPatrol alerts you to hijackings, malware attacks and critical changes made to your computer without your permission. As a multipurpose support utility, WinPatrol replaces multiple system utilities with its enhanced functionality.

WinPatrol was the pioneer in using a heuristic behavioral approach to detecting attacks and violations of your computing environment. Traditional security programs scan your hard drive searching for previously identified threats. WinPatrol takes snapshots of your critical system resources and alerts you to any changes that occur without your knowledge.

You'll be removing dangerous new programs while others prepare to update their definition/signature data files



تعداد بازدید از این مطلب: 2029
بازدید : 2029

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز کدام گزینه را می پسندید؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام به شما دوستان عزیز. شما میتوانید با دانلود بازی های کامپیوتر و بازی کردن تعدادی بازی آنلاین ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید شما می توانید با نظرات خود هر بازی را که می خواهید در نظرتان بنویسید و ما خیلی سریع آن بازی را در اختیارتان قرار می دهیم در واقع ما یکی از بزرگترین وبلاگ هستیم هیچ وبلاگی تا الان نتوانسته است مانند این وبلاگ 732 نظر و تعدادی نظر خصوصی با فقط 215 مطلب جمع آوری کرده است فقط میخواستم بگم که در قسمت نظرات از طریق فرم بنویس که میخوای نویسنده بشی من تو را انتخاب میکنم مانند برادرم علی شفیع زاده که نویسنده دوم است و اختیار تمام وبلاگ را دارد هر کس با مقدار مهارتش میتواند بخشی را به دست بگیرد با تشکر مدیر وبلاگ akbardownload
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر